Dragi Clienti,
Suntem bucuroși să va anunțăm că din data de 5 Iunie, KAYUS 4 ⭐️ 📍Bușteni își va relua activitatea. Vă așteptăm să petreceți un sejur plin de relaxare și răsfăț în inima munților în cadrul celui mai nou concept de pe Valea Prahovei
CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA AU FOST DINTOTDEAUNA PRIORITATEA NOASTRĂ NR.1
În totdeauna KAYUS 4* a respectat cele mai înalte standarde de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere.
SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE
Prevenirea este cheia pentru protejarea sănătății angajaților și oaspeților noștri. Cu mult timp în urmă, am dezvoltat o abordare amplă pentru prevenirea răspândirii bolilor în hotelul nostru.
Vă asigurăm că respectăm standardele de calitate ISO 22000 și ISO 9001, ambele certificate de TUV Austria.
Avem personal dedicat pentru inspecția calității curățeniei pentru a ne asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile.
Am efectuat o evaluare aprofundată a cercetării tuturor punctelor de contact cu oaspeții din hotelul nostru, ceea ce ne-a permis să ne concentrăm asupra practicilor de igienă integrate avansate în cincisprezece dintre acestea.
Măsurile de prevenție care au fost implementate:
🔸SAFETY KIT în camere: – Spray individual pentru dezinfectare cameră.
🔸Check-in – Spray spumă dezinfectantă.
🔸Mănuși pentru oaspeții noștri.
🔸Măști pentru oaspeții noștri.
🔸Covoare soluție dezinfectantă pentru încălțăminte la intrările în hotel.
🔸Termometre digitale
1. Sosirea la hotel
VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE
Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire.
La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează).
Recepția și zona de intrare în hotel vor fi curățate și igienizate la fiecare 240 de minute pe parcursul zilei.
Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei. În plus față de purtarea măștilor, personalul care manipulează bagajele trebuie să poarte mănuși și să se spele regulat pe mâini. Camera de bagaje este dezinfectată la fiecare 240 de minute, zilnic.
Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m.
Cheile de acces în cameră sunt dezinfectate în fața oaspeților noștri.
Fluxul de circulație al oaspeților este realizat cu ajutorul signalisticii. În zona recepției au fost montate panouri de separare care reduc riscul de contaminare.
2. Puncte de alimentație publică (Restaurante, Baruri, Bucătărie, Roomservice)
RESTAURANTUL & TERASA
Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție. Toate utilajele utilizate frecvent, cărucioare, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare. La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.
Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare.
Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.
Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.
Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală.
BARUL
Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști de protecție pentru față. Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar, dozatoarele de bere.
Ușile vor rămâne deschise pentru a permite un debit maxim de aer.
Toate scaunele din bar sunt așezate la o distanță de siguranță conform sugestiilor autorităților. Scaunele de bar și blaturile vor fi igienizate la fiecare jumătate de oră, sau după fiecare utilizare.
Toate paharele din bar vor fi spălate numai în mașini de spălat vase profesionale. Pahare de unică folosință sunt disponibile la toate barurile.
Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Barmanii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc.
BUCĂTĂRIA
Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși.
Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control.
Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate.
Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire și dezinfectare.
ROOMSERVICE
Toate echipamentele vor fi igienizate înainte de pregătirea şi setarea pentru serviciul la cameră.
Ospătarii, peste noapte, vor purta mănuși și măști pentru a colecta meniurile pentru mic dejun de pe mânerul ușii. Acestea se vor nota pe un bon de comandă electronic iar originalele se vor arunca.
Angajații vor fi repartizați la stații individuale și își vor igieniza stațiile și toate echipamentele cel puțin o dată pe oră și la fiecare schimb de tură. Toate ușile, mânerele și suprafețele de contact vor fi igienizate cel puțin o dată pe oră. Ospătarii vor purta mănuși de unică folosință pentru a colecta tăvile, aruncând mănușile imediat după ce tava și tot conținutul acesteia a fost livrată în zona de spălare a vaselor. Tăvile pentru mâncare vor fi amplasate în fața ușii de la intrarea în cameră – pe hol pentru livrare și notificate de către oaspeți pentru ridicare din același loc.
3. Camere de oaspeți
În fiecare cameră oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant.
Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate de o firmă specializată şi schimbate la 2 zile. Toate saltelele vor avea protecție de saltea care va fi schimbată după fiecare plecare.
După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. Bagajistul, ospătarul sau persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din cameră. Se vor introduce în uz dezinfectanți suplimentari utilizați și în domeniul medical, ca produse standard de curățenie.
Curățarea și igienizarea covoarelor se efectuează săptămânal.
Obiectele din camere (căni de cafea, linguri, fierbătoare, etc.) sunt spălate și igienizate zilnic.
Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință din PPE, mască de protecție, șorțuri de protecție de unică folosință. Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați.
Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți.
Se respectă un sistem de curățare cu dublu verificare.
Strada Clăbucetului nr. 6
105500 Bușteni, România
© KAYUS – Toate Drepturile Rezervate.